Gmina Nowy Dwór podpisała umowę z firmą KDBUD na realizację zadania pn.: „Rozbudowa z modernizacją budynków użyteczności publicznej Gminy Nowy Dwór”. W podpisaniu umowy wzięli udział Przedstawiciel firmy KDBUD – Pan Rafał Dudziuk, Wójt Gminy Nowy Dwór – Pan Andrzej Humienny oraz Skarbnik Gminy Nowy Dwór – Pani Justyna Stasiulewicz. Przy podpisaniu umowy byli także obecni kierownik budowy oraz inspektor nadzoru inwestorskiego.
W ramach zadania zostanie rozbudowany i przebudowany budynek administracyjno-garażowy Urzędu Gminy i Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze oraz zostanie wykonane zagospodarowanie terenu.
Inwestycja, która mieści się w obszarze „Infrastruktura społeczna”, zostanie sfinansowana w 89,29 % ze środków trzeciej edycji Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”. Całkowita wartość inwestycji to 2 709 111,00 zł, w tym kwota dofinansowania: 2 418 965,21 zł oraz wkład własny w wysokości 290 145,79 zł.
Zadanie ma zostać zrealizowane do 29 grudnia 2024 r.